söndag 6 maj 2012

Födelsedagsfirande!

Idag har jag firat min födelsedag som är imorgon med pompa och ståt. Missade dock tyvärr att ta en endaste bild på kalaset! Mycket klantigt av mig måste jag säga!!! Älskar att ha huset fullt med familj och goda vänner, känns som om hela huset vaknar till liv av alla skratt och allt prat. Den finaste present dem gav mig var energi har känt mig lite energilös senaste veckan och behövde verkligen bara umgås med underbara människor för att ladda upp. Veckan vi går in i nu kommer kräva all energi som finns, de är sista veckan på examensarbetet nu så nu är det skriva 24 timmar om dygnet som gäller!!!

Fick andra fina presenter också som en skön sol/vil stol att lata mig i i sommar. Måste bara måla den först och komma på i vilken färg jag vill ha den!




Fick smultron och nån annan växt som vi inte riktigt vet vad det är. Men den var väldigt fin hos Jenny förra sommaren!


Tack för en trevlig dag mina fina och hoppas ni andra också har haft en skön söndag!
puss&kram

Inga kommentarer: