onsdag 25 april 2012

Så kan det gå!

Det som hände igår kväll var ju inte riktigt meningen. Hade planerat att plugga och fortsätta rensa potatislandet men när jag satt och åt farmför tvn kom ett plötsligt och starkt infall och så blev det som det blev! Förstår om många tycker jag är dum som målar över en fin teak möbel men på nära håll var den inte så fin längre. Den har fått utstå allt för många år av för lite kärlek.

Så här började det i alla fall!


Här tänkte jag bara att jag skulle slipa lite och se om de gick att måla. Sen åkte låskolvar och allt bort och resten är historia eller vad säger man?!?


Hyllplanen var ju inte så fina dem heller så dem klädde jag in i självhäftande hyllplanspapper!







Så här blev det tillslut! Grundfärgen räckte knappt men det gick, nu måste jag bara köpa färg också och för vilka pengar det ska göras för vet jag inte! :) Kanske inte jätte genomtänkt men kul har jag haft så jag är nöjd!


puss&kram

4 kommentarer:

Louise sa...

Fint som snus!

Anonym sa...

åh så fint. vart har du hittat självhäftande hyllpapper?

Karo sa...

Tack så mycket! Hyllpapret har jag hittat i en butik som hetr TGR men dom finns inte på så många platser!

Anonym sa...

ah okej. får kolla på nätet då. Tack så mycket :-)