söndag 22 april 2012

Snurr!!!



Har så mycket jag vill göra och måste göra här hemma nu! Vill måla och sy en massa och så måste ju alla fröer och potatisen ner i jorden. Jag vill sitta på trappan i morgonsolen, dricka kaffe och lyssna på fåglarna. Men jag vet inte hur jag ska få ihop allt! Det är så mycket som händer nu och jag tycker allt är fantastiskt roligt men jag känner mig totalt snurrig också. Att vara i Stockholm så mycket älskar jag för jag får massa tid med muppen men allt i skogen kommer ju lite på efter kälken. Det viktigaste just nu är ju C-uppsatsen, det är jag hel med på. Där snurrar ju tankarna massa men det känns bra med min uppsats partner så det känns som om vi kommer få ihop det samtidigt som det känns så stort och läskigt. Och så mitt upp i allt ska man jobba lite också!!! Jobbet är fantastiskt roligt men förvirrande. Känslan av att vara ny och inte veta vad tusan man håller på med vill inte riktigt släppa även om det känns som om jag gör lite nytta nu också. Måste säga att jag har underbara kollegor som står ut med allt frågande! Känns ibland som om jag inte riktigt vet vilken fot jag ska stå på, snurrigt som sagt!!! Har haft lite svårt att få ihop bloggandet i allt detta men ska göra ett gott försök att få med den i vårens ekvationen också! =)

puss&kram

Inga kommentarer: