måndag 23 april 2012

Våren har kommit till skogen!

Tog mig en promenad i skogen idag och njöt av att våren är här. Idag känns det riktigt mycket som det då det är varm ute, solen skiner och fåglarna kvittrar som bara den!


Vackra vägen hem till mig.


Börjat hända grejer i trädgårdslanden också. Ska bli så spännande och se hur mycket och vad som kommer upp. Satte massa med frö förra sommaren men det kom inte upp så mycket då så jag slängde på lite till i höstas. Får de hur det blir!!!


Grävde ner de här lökarna i höstas hoppas på att dem sprider sig väl så att jag snart har ett underbart blått täcke av Skilla på våren.



Hela skogen var full med blå och vita sippor! Jag vill bara göra som Birk och Ronja Rövardotter och brista ut i ett vårskrik!



Plockade några blåsippor till er mina vänner.

puss&kram

Inga kommentarer: