måndag 4 juni 2012

Sommarlov!

Idag vid klockan 16.05 började mitt nästan en vecka långa sommarlov! Har inte gjort ett skit efter klockan 16.05 mer än kör hem tänt lite ljus och lagt mig i soffan och pillat mig lite i naveln...



När det sen blev lite tråkigt så flyttade jag till sängen och åt en massa med vatten melon...


Just nu känns det ganska skönt att göra ingenting men får se när rastlösheten kryper sig på. Det vore ju helt klart ganska bra om jag kan ta det lite chill i grill den här veckan då jag nu helt plötsligt ska jobba heltid istället för 80% hela sommaren lång. Men lika glad är jag för det men gladast är nog ekonomin. =)


puss&kram

2 kommentarer:

Louise sa...

Njut av ditt sommarlov nu för sen blir det åka av!

Karo sa...

Ja jag kan tro det! Du har säker retat upp alla lagom till din semester! =) Vad hade du för önskningar på bilder? Blir jätte glad för lite blogginspiration?!?