torsdag 8 mars 2012

Ny duk ny stil!


Jag gillar att byta ut textilier hemma hos mig ganska så ofta. Kuddfodral, gardiner och dukar byts ofta i alla fall minst till varje årstid. Jag gillar textilier för det förändrar så mycket i ett rum så lätt. Jag har en tendens attändra stil när jag byter blir nog ganska  många olika stilar i mellan åt. Men det gör inte mig så mycket jag tycker att det finns så mycket fina saker och så tycker jag om att blanda stilar och gillar förändringen som blir. Exempelvis mitt köksbord som nu fått en helt ny stil och även om jag älskade den förra duken och stilen så älskar jag det här med fast det är så olikt!


Kanske blir det lättare att hålla sig till en stil sen när allt är renoverat och klart och man har gjort ett val hur det stora intrycket ska vara. Fast jag kommer nog blanda ganska friskt då också om jag känner mig själv rätt!

puss&kram

Inga kommentarer: