torsdag 1 mars 2012

Undrar om???

Jag tror jag har ett litet litet fel i huvudet mitt! Jag vet inte hur ofta jag tänker att om jag gör så så blir det nog så och det blir ju inte bra men sen gör jag det i alla fall! Som precis just nu så satte jag ett glas med vatten bakom datorn och sa till mig själv tänk nu på det när du tar upp datorn så att du inte välter ut vattnet över hela golvet. Och vad tror ni att jag gör jo givetvis spiller jag ut allt över golvet för att jag glömmer bor vad jag sagt till mig själv!!!


Vet inte hur många gånger jag gjort så här den dummaste var nog när jag la iPhonen på bilen för att leta efter bilnyckeln och sa till mig själv glöm inte den nu men det var precis vad jag gjorde och lyckades på så sätt köra över den. Utifrån min historia så är jag ganska förvånad att jag fortfarande blir förvånad över mig själv när jag gör det. Arg på mig själv blir jag också jag vet ju bättre eftersom jag ändå tänker tanken på vad som förmodligen kommer att hända hmmm nu är bara frågan hur tusan jag ska sluta! =)

puss&kram

Inga kommentarer: