tisdag 17 januari 2012

Kan det bli vår utan vinter?

Inne i det lilla huset i skogen kan det i alla fall det!



Och har nu blivit det. Klok eller lat kallade vad man vill men jag har gett mig måndag och tisdag ledigt! Det är två dagar mitt i mellan en fantastiskt rolig men tuff praktik kurs och den kurs som kommer med den skrämande c-uppsattsen så jag gav mig dessa dagar i present och vad skönt jag har haft det. Gick på stan igår, vet inte när jag gjorde det sist bara för att. Ignorerade att cns pengarna ska räcka sjukt länge eftersom dem kom igår och köpte mig en super fin duk och massa med blommor så nu är det som sagt vår i det lilla huset i skogen!



Drog även in lite vuxenpoäng då jag tänkte praktiskt och köpte en såndär där vaxduk som inte ser ut som en vaxduk så nu kan katterna som vet att de inte får vara på bordet fortsätta att vara på bordet när jag inte är hemma.

puss&kram



Inga kommentarer: