torsdag 12 januari 2012

Till bords!

Välkomna mina vänner :-)



Har ni nångång sett en programpunkt i tv programmet Gokväll där en kändis får bjuda in fyra gäster? Det är ju inte världens bästa tv men det är en ganska kul grej att fundera på själv. Man får välja precis vem man vill död eller levande. För mig blir det alltid olika personer när jag funderar ut vem jag vill bjuda in, det finns ju så otroligt många intressanta människor som vandrar/vandrat på denna jord. Konstigt nog och kanske tyvärr har jag alltid lättast för att komma på män! Hur som idag skulle gästerna runt middagsbordet vara dessa:


Så här tänker jag :-)
Min kära mormor för att jag aldrig riktigt fick ta del av hennes kunskap kring odling och djur! Jag skulle vilja ha höns tillexempel och då hade mormor varit bra att ha för att lära mig lika så med trädgårdslandet. Sen fick jag aldrig lära känna henne helt, det fattas mig att hon inte fick vara med så länge i mitt liv.

Gandhi han får alltid vara med!! Få personer jag känner så stor respekt och beundran för.

Mija för att hon är en sån fantastisk vän som det är så otroligt länge sen jag träffade. Saknar henne i massor. Hon har precis blivit mamma också så det måste jag ju få höra om!!!!

Eddie Vedder för att det behövs lite ögongodis! :-) Eller inte bara det även om det inte skadar men han är ju en fantastisk låtskrivare och verkar vara en mycket sympatisk och trevlig karl. Såg en dokumentär som jag inte riktigt minns vad den handlade om men han var på Hawaii med nån känd surfare och dem pratade mycket om miljö och havet kommer i alla fall ihåg att jag blev lite kär i honom och han skulle vara mycket intressant att träffa.

Jag tror att dessa personer skulle trivas väldigt bra ihop och att det skulle bli mycket intressanta diskussioner.

Så mina vänner vilka skulle ni bjuda in??? Skulle vara mycket kul att få höra.

puss&kram

1 kommentar:

Anonym sa...

jag brukade också fundera förr på vilka jag skulle bjuda in, men numera är jag alldeles mossig i huvudet så jag kan inte komma på en enda:-/ Haha.. får återkomma på den punkten:-)