söndag 8 januari 2012

To the rescue!

När jag som mest satt och svor över att tråden på symaskinen bara bråkade och jag var nära att slänga allt åt fanders (hade inte det bästa tålamodet just då) så knackade det på dörren och jag blev räddad av grannflickan. Och vad är bättre än att byta ett pyssel mot ett annat när det ena inte vill som jag så pyssel blev det! Fina och enkla små krukor. Tyvärr hade jag bara kattmats burkar hemma hade varit roligare med lite olika storlekar.







Skönt att bli räddar ibland för annars hade jag förmodligen blivit på tok för irriterad på lapptäcket och aldrig gjort det färdigt. Men nu ser det bra ut och inga arga känslor finns kvar så det ska nog bli klart det också och så fick jag ju ut två fin fina vår krukor från dagen.  

puss&kram


1 kommentar:

Maggan sa...

Va fina!