måndag 9 januari 2012

Varulv?


Det där med fullmåne är ju fantastiskt vacker men jag tror lite att det är som den ena pappan i tv-serien Kronjuvelerna sa att om man inte skyddar huvudet så kan man bli lite galen!!! Varje gång det är fullmåne sover jag super dåligt och vaknar massor med gånger. Muppen tror inte alls på mig utan påstår att det är hittipå från mig. Men det är på riktigheten! Inatt har varit mer än vanligt jobbig har vaknat hur många gånger som helst och drömt massor med mardrömmar. Bland annat att Muppens bror jagade mig här i huset och jag gömde mig på toaletten och då blev det som den där scenen i the shining  där Jack Nicholson yxar sig igenom dörren. Sen har jag nog tittat på för mycket Harry Potter också för jag vaknar av att jag blir ormbiten av en orm som pratade jag var helt stel när jag vaknade. Nu vill jag inte vara med om en sådan natt till så snälla månen/kroppen låt mig sova inatt!!!!

puss&kram

Inga kommentarer: