lördag 7 januari 2012

Längtan!

Jag längtar till det slutar regna och börjar snöa eller till att himlen ser ut så här igen!


Jag längtar efter Muppen!
Jag längtar till skolan är färdig och speciellt till sommaren då c-uppsattsen förhoppningsvis är över!

Inte bra att vara ensam för mycket man tänker en massa då!
Fast det är ju inte lång tid kvar till sommaren och kanske blir det mer snö nästa vinter. C-uppsattsen kommer säker gå jätte bra och snart är den skriven och då är det ju bara en termin kvar i skolan, det är ju ingenting! Den här terminen har ju bar sprungit förbi! Och Muppen ser jag ju i alla fall då och då så det är ju bättre än inget antar jag. Muppen längan är det enda jag har svår att vända till nått positivt om jag ska vara ärlig. Men det är ju som sagt positivt att vi ses ibland i alla fall. <3

puss&kram

Inga kommentarer: