torsdag 24 november 2011

Dum och elak!

Måste nog inse att jag är både dum och elak och inte alls lika god hjärtad och normal smart som jag tidigare upplevt mig själv! Har två exempel från dagen som gått!

Elak: kör idag på morgon på en fågel, blod på rutan och hög smäll vid kollition. Å vad gör jag JO sätter på vindrutetårkarna, sprutar spolarvätska och kör vidare som om ingenting hänt! Till mitt försvar för att minska mitt dåliga samvete jag tänkte i alla fall tanket att jag borde stannat och kollat om jag såg den.....

Dum: ringer mamma från jobbet och säger att jag kommer bli sen från telefonen på praktiken. Hon säger att det är lugnt för hon är i Nybro så hon kan göra några ärenden. Vi lägger på och jag går ut för att köra hem sätter mig i bilen tänker att jag nog kanske kan ringa och be mamma hämta ut telefonen på posten letar som fan efter telefonen i jackfickorna hittar den inte börjar i panik springa tillbaka mot kontoret när jag kommer på mig själv, hur ska du kunna ringa till mamma med telefonen som du vill be henne hämta ut från posten?!?!

Hmm måste nog göra nått smart och nått snällt snarast så balansen återställs!!!!

puss&kram

1 kommentar:

Nicole sa...

Hahahaha Stört skön e vad du e!!! ;)