fredag 25 november 2011

Känns bättre nu!

Har fått hem telefonen nu lycklig som den den tönt bara jag kan vara men besvikelsen kom snabbt!

Telefon samtal med kundtjänst:
KT: Hej och välkommen vad kan jag hjälpa dig med?
jag: Hejsan jag kommer nog ställa den dummaste frågan du fått nu men jag har fått hem den nya iphonen och.... (hinner inte säga mer
KT: du undrar hur du får i sim kortet?
Jag: nej det kan jag men sim kortet får ju inte plats!?
KT: du måste trycka ur det lilla ur det stora kortet!
Jag: Jo men så dum e jag inte att jag försöker trycka i ett kontokorts stort kort i det lilla hålet!!!!
KT: vad sa du att du hette?
Jag: Karolina
KT: aha du har inte fått rätt kort men det skickades i dag.
Jag: aha då va det inte så konstigt att jag inte fick ihop det! (mycket lättad!!!)
KT: nepp och du, det va lång från den dummaste frågan jag fått! Hej och tack
jag: hahah hej då och tack du med.

Undra vad dom får för frågor på den där kundtjänsten?! försöker folk verkligen stoppa in ett helt stort kort i telefonen å hur tusan tänker man då?!
Det sköna med det här telefonsamtalet var i alla fall att jag börjar röra mig tillbaka mot normalsmart men det hinner jag säkert snart förstöra igen! :-)

puss&kram

Inga kommentarer: