söndag 27 november 2011

husmor del 2



Det här va inte riktigt meningen men när jag väl var igång så körde jag bara på i massor! Så effektiv som jag varit idag händer inte ofta är ganska förvånad själv. Utifrån dagen skulle jag bli en exelent hemmafru så frågan är om det inte är dags att hoppa av skolan och sattsa på det. Är på riktigt frestande för jag vill inte skriva C uppsats..... Blev som sagt en massa gjort städadt klart, tvättat och så bakat. Kanelkakor, lussekatter, saffransskorpor och frukostbröd blev det till slut. Har även en lassange i ungnen. Vet att allt detta låter jätte pretto men som sagt visst bakar jag en del men denna mäng på en och samma dag är otroligt ovanligt så det är inte så pretto som det verkar! LOVAR! Nu tänker jag adventsmysa med mat ljus och försöka glömma att det blåser så mycket att risken att jag får en gran i huvudet är ganska stor!

puss&kram och trevlig advent

Inga kommentarer: