måndag 20 februari 2012

Glada saker!



Idag har så många saker gjort mig glad för det första så sken solen och fåglarna kvittrade och det var allt lite vår i luften!



Det delades ut gratis poesi på biblioteket. Jag valde en en diktsamling som heter sången i sjöldpaddshuset av Carolina Thorell. Mest för att jag gillade titeln och att vi har samma förnamn sen får vi se om den är lika bra som titeln är.



Längst in i frysen hittade jag en liten påse lövbiff som gjorde mig glad men gladast var jag att jag hade egen odlad broccoli att lägga i woken!

Fast nu har jag ju sparat det bästa till sist för idag har jag fått jobb!!!! Och det känns så himla roligt att dem vill ha mig tillbaka, det är på samma ställe som jag hade praktik. Så nu blir det en tuff vår med både jobb och c-uppsats men vilken rolig och utmanande vår det kommer att bli också!

puss&kram

PS liten sak som gör mig irriterad idag också! Katten har spytt ner min ny tapetserade vägg!!!! DS


Inga kommentarer: