söndag 5 februari 2012

Man ska aldrig säga aldrig!

För många år sen under 90-talet hade jag mycket blått på mitt rum. Bland annat sådana där tråkig 90-tals blå svampmålade bokhyllor. Tyckte själv att det var fantastiskt snygga och att jag varit fantastiskt duktig som svampat själv. Så här i efterhand känner jag väl att det inte var mitt finaste inrednings fas men det var ju kul att svampmåla. Efter den här fasen fortsatte det blå en stund tills jag fick nog och tyckte att blått var det fulaste som fanns och att jag aldrig mer skulle ha blått hemma. Efter det har inte mycket blått inhandlats eller fått komma in i mitt hem. Men nu anar jag en svängning i mitt blå gillande igen för nu har många blåa toner smugit sig in utan att jag reflekterat över det. Här är några av de senaste inköpen eller bevisen.


Många blåtoner är det. Men det är väl så att det ligger nått i att blått är flott helt enkelt!

puss&kram

Inga kommentarer: