torsdag 29 december 2011

Nämen...

... ser ut som om jag jag ska fira nyår i år!!! Har jobbat hur många nyårsaftnar som möjligt och senast jag var ledig bojkottade jag nyårshetsen och satt hemma med pappa, tittade på tv och käka ostbågar. Har aldrig gillat vare sig nyår eller midsommar. Det är så mycket press om perfektion och speciellt på nyår! Men nu blir det en nyårsafton i storstan med tolvslaget på mosebacke! Al in för en nyårs skeptiker som jag skulle ju egentligen vara att gå på skansen och räkna ner men det får jag nog aldrig med Muppen på!!
Men skit i nyår nu för ikväll kör vi jul igen, min favorit högtid förutom min födelsedag! För är det nånting jag gillar så är det att få presenter!!! Jag blir värre än en liten unge måste känna och klämma och vill helst slita upp allas paket så jag får veta vad som finns i!!!! därför är jag extra stolt över mig själv att jag fixat att låta bli dessa paket som ligger i fönstret och hånar mig. Men det är klar lite har jag ju känt och klämt!!!!


puss&kram

Inga kommentarer: