lördag 31 december 2011

Ett gott slut och ett gott nytt önskar jag eder alla!

Tänk vad ett år går fort. Först när jag tänker tillbaka känns det inte som om det hänt någonting under året men 2011 har ändå innehållit både bra och dåligt men mycket skog! :-)

2011 var året som jag officiellt flyttade till skogen och blev sambo med Muppen men kort var lyckan då han på grund av jobb flyttade till Stockholm och lämnade mig och katterna kvar i skogen.



Så 2011 blev året som jag ökade mina Stockholmsbesök med en 500% . Kan ärligt säga att min rumpa inte gillar bussen! :-)

2011as bästa hände ju nästan sist på året när Olle tittade ut i världen. Min bror och hans sambo fick bli mamma och pappa men kanske framförallt jag fick bli FASTER till världens finaste kille!!! ;-)

Det var även året jag sörjde att min pappa inte fick vara med och uppleva att bli farfar. Ännu ett år har gått sen pappa gick bort men saknaden är fortfarande stor och det var inte för ens i år jag lyckades ta mig till att ta bort hans telefonnummer ur mobilen....

2011 var också året mitt hår åkte av.......


..... men nu är det på väg ut igen. Tror jag man vet aldrig vad som händer!

Då mina skogsarbetar talanger fick visa sig.....



.....och vad fint det blev i backen! Inte helt klart än dock!

                                 (ser ni mäster jägaren?)

Det var året då min trädgårdslands dröm gick i uppfyllelse! Tack min Mupp och Sebb för all hjälp med jordfräsen!





Det var konstig nog året jag upptäckte hur mycket man kan tycka om en katt eller två!





Så mycket har hänt trots att det inte alltid känns så. Detta är bara små delar av året som gått men det är mycket ändå. För övrigt har det under året varit mycket pyssel, bak, skola och jobb. På många vis hoppas jag att 2012 blir lika bra och kärleksfullt som 2011 varit men att det finns mer tid till vänner och resor under 2012 önskar jag! För att tiden inte varit tillräcklig för mina vänner under 2011 är mig tyvärr alldeles för uppenbart! :-( 

Jag kommer inte att ge nått nyårslöfte. Det blir aldrig bra ändå men om jag skulle det skulle det vara att räcka till mer!

Massa med kärlek till er fina fina människor och ett GOTT NYTT ÅR önskar jag er för det ska jag banne mig ha!!!! :-) 




1 kommentar:

Anne sa...

Margareta tipsade om din blogg. Så fint du skriver! Jag har heller inte tagit bort min mammas telefonnummer från mobilen...
Gott nytt år!